Associazion musicâl e culturâl Armonie - Bande

Responsabil

Luigi Rinaldi

Direzion

Vie D. Alighieri, 4 (Coder)

Cui che o sin

Il grup di sunadôrs de bande Armonie di Sedean al nas cu la finalitât di svicinâ i zovins ae musiche indreçade ae bande intun mût plui moderni e diviers rispiet ai precets musicâi tradizionâi, metint dongje un centenâr di fantats che a son dai comuns di Sedean, di Basilian, di Merêt di Tombe e di Flaiban.

A dispiet de sô etât zovine, il Grup Bandistic Armonie al à otignût sucès une vore impuartants in dute Italie. Il plui impuartant al è par sigûr il Prin premi tal Concors nazionâl par bandis di zovins sot i 20 agns di etât "Città di Cascina" (Pisa) otignût tal mês di Mai dal 2003. Di grant rilêf al è ancje il progjet che al è ancjemò in vore di un Cd di musichis furlanis voltadis tal lengaç jazz, pensât e realizât dut dai components de Baby Big Band di Sedean.

Il Grup Bandistic Armonie di Sedean al è direzût dal Mestri Fabrizio Fontanot, invezit a cjâf dal Grup al è Luigi Rinaldi.

 VIDEOCLIP MUSICALE “BIENVENIDO BAND”
Orchestre di Sunets Armonie - Sedean (Udin)
Musiche di Siro Facchin e Víctor Skorupski.
Adatament par bande: Fabrizio Fontanot

Il videoclip musicâl BIENVENIDO BAND, tango argjentin par orchestre, dai composidôrs Siro Facchin e Víctor Skorupski, cui adataments par bande fats dal mestri furlan Fabrizio Fontanot, al è stât zirât de compagnie di produzion "Davide Legni Production" a Coder di Sedean (Udin), cul jutori e la disponibilitât di dutis lis personis dal paîs e des autoritâts.

E je une conte comovente e magjiche che nus invide a jentrâ tal mont des bandis musicâls, indulà che la union, la comunicazion e la passion grande pe musiche jenfri i fruts e i zovins, e ven fûr cun grande intensitât, semplicitât e solidarietât. Al è il bon acet (bienvenido) tal mont des bandis!

Il direttore della banda è il maestro Fabrizio Fontanot, riconosciuto in Italia ed all'estero per aver vinto innumerevoli concorsi musicali, che ha saputo trasformare questo tango in un motivo per banda bellissimo.
Presente durante le riprese anche il musicista trevigiano Siro Facchin, autore del brano, che abita in Argentina, ed è arrivato dalla terra del tango per questo evento.

Il videoclip "Bienvenido Band", unico nel suo genere, si può vedere in youtube già da alcuni mesi.

E' uscito in Argentina da pochissimo anche il disco "Bienvenido Band" che raccoglie 6 splendidi brani interpretati dalla "Orchestra Fiati Armonie" con all'interno il brano del videoclip.

RIFERIMENTI:
ORCHESTRA FIATI ARMONIE: www.associazionearmonie.it
SIRO FACCHIN: www.sirofacchin.com