Notis legâls

Il Comun di Sedean al dopre il sît uficiâl www.comune.sedegliano.ud.it, realizât di INSIEL Spa e de Regjon Friûl Vignesie Julie, par dâ al citadin une vision complete de Aministrazion e par permeti un facil acès ai servizis.

L'obietîf perseguît al è chel di ufrî une informazion che e sedi il plui pussibil inzornade e juste. I contignûts, cualchi volte, a puedin no jessi avonde, e tant mancul complets o inzornâts, ancje se e je une redazion continue e ative. Se al ves di jessi segnalât cualchi erôr, si proviodarà a corezilu il prime pussibil.

Lis informazions a son, a voltis, metudis in relazion cun sîts esternis e su chescj i servizis dal Comun no àn nissun control e duncje il Comun no si cjape nissune responsabilitât.

E je cure dal Comun di Sedean ridusi al minim lis disfunzions leadis a problemis tecnics. Part dai dâts o des informazions che si cjatin sul sît a podaressin jessi stâts metûts o fats dentri di archivis e di bancjis di dâts o formâts che no son esentâts di erôrs. No si garantìs duncje che il servizi nol vedi cualchi interuzion o che nol vegni in cualchi altri mût influençât di chescj problemis.

Clausule di responsabilitât

Il Comun di Sedean nol à nissune responsabilitât par chel che al rivuarde i contignûts dai sîts esternis indulà che si pues jentrâ par mieç di colegaments che si cjatin tal sît, furnîts tant che sempliç servizi ai utents de rêt. Lis opinions che a son presintis in chescj no pandin necessariementri il pont di viste dal Comun di Sedean.

Il Comun di Sedean no si cjape nissune responsabilitât par problemis che a puedin derivâ dal ûs di chest sît o dal ûs dai sîts esternis a lui colegâts.

Cheste clausule che e proviôt la esclusion de responsabilitât no vûl limitâ la responsabilitât dal Comun di Sedean in sede di violazion des disposizions di leç nazionâl in vore, ni tant mancul di cancelâle tai câs indulà che no pues jessi escludude in fuarce di leç.